fredag 13. august 2010

Ny meningsmåling på gang!

Vi har brukt deler av sommeren til å bla. tenke på hvordan vi kan gjøre nettbutikken vår enda bedre.
I den forbindelse har vi laget en meningsmåling som vi håper du kan hjelpe oss med å svare på hva det er du ønsker mer av i nettbutikken.
Så har du lyst på denne superfine strandveska fra Tine K som ikke bare er kjekk å ha på handleturer så vel som strandturer, men som også tar seg lekkert ut på en knagg på veggen hjemme også!
Kunsten er ofte å dekorere med andre ting som man vanligvis ikke tenker som dekorasjon.
Litt kronglete forklart, men, men...
Du er med i trekningen av strandveska ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget og hvis du har en litt mer utfyllende ønske kan du godt komme med den også.
Ønsker dere med dette en superduper helg!
Veronica:)

21 kommentarer:

  1. Prøvde vote`n deres, men fikk den ikke til å virke.
    Men mer interiør hadde vært fint i nettbutikken deres :)

    SvarSlett
  2. Hei, jeg synes dere har en flott nettbutikk som jeg har handlet på flere ganger, men kunne ha ønsket meg litt mer interiør og kanskje tøffe sko/støveletter og støvler.

    Ha en fortsatt flott dag :O)

    Kirsti

    SvarSlett
  3. Synes nettbutikken deres er blitt super-butikken er super! Alltid noe som finner veien ned i posen og ut fra butikken:)
    Fiiiiiiiiin veske.....ønske ønske ønske:)

    Mvh Julie:)

    SvarSlett
  4. HeI! Da har jeg stemt for mer interiør i vote'n! Hilsen Mari Buaas epost: mob@tronderenergi.no

    SvarSlett
  5. Hei
    Jeg er fornøyd med nettbutikken som den er.Kjempegod servise og raskt levert.

    Ha ei fin helg
    Synnøve

    SvarSlett
  6. Jeg syns nettbutikken er flott som den er :-)
    Veska ønsker jeg meg veldig..

    SvarSlett
  7. Kjempefin nettbutikk! Gjerne enda mer Ti-Mo og Odd Molly.
    Hilsen Ingrid

    SvarSlett
  8. Nettbutikken blir bare bedre og bedre, men for oss som er innom butikken ofte så ser vi jo at det er mye som ikke finner veien dit. Men at det er vanskelig å få med alt det flotte dere har det skjønner jeg. Men mere av alt må jeg si hvis det skulle være noe mere som skulle vært med. Og dagens antrekk er jo kjempeinspirerende. Fortsett med det.

    Stor klem fra Elisabeth.

    SvarSlett
  9. Hej hej :)) Håber I bliver ved med at, have de flotte 50er inspirerende badedragter fra Dorthe Skappel. Er vældig glad for min, som passer perfeckt, at putte i tasken...;)
    Dejlig dag.

    SvarSlett
  10. Hei!
    Nå har jeg stemt! :)
    Den veska/kurven er jo SÅ fiiiin!!
    DEN skulle man gjerne hatt ja!

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  11. Hei!
    Stemt, og krysser fingrene for at veska blir min:):)
    Klem Siri:)

    SvarSlett
  12. Hei, da har jeg også stemt:)
    Jeg får aldri nok av interiør og håper dere fortsetter å ha like mye fint på denne fronten som dere har i butikken deres i dag:)

    http://maritleverlivet.blogg.no

    SvarSlett
  13. Kjempeflott strandveske. Selv om sesongen muligens er på hell, vil den definitivt finne nye bruksområder hjemme hos meg ;-)

    Lykke til med trekningen og lykke til med vareutvalget. Jeg har stemt og sagt hva jeg liker best hos dere.

    Marit

    SvarSlett
  14. Jeg elsker butikken både i RL og på nett :)
    Det eneste jeg savner på nettbutikken er en egen nyhetsbit for interiørsiden. Kjekt om det kunne vært mulighet for både nyheter innenfor klær og interiør, så ikke de ulike nyhetene forsvinner i hverandre ;)
    Jeg har stemt, og den bagen er bare helt fantastisk!

    SvarSlett
  15. Dere har en flott nettbutikk allerede, men håper flere av IRL produktene legges ut.
    Og den veska hadde passet perfekt her hjemme til oppbevaring av f.eks interiør blader eller strikketøyet mitt.

    Jeg ønsker meg Eames stoler samt deilig ull/silkeklær på nett ;)

    Keep up the good work!

    SvarSlett
  16. Da har jeg også stemt. Kul veske, som hadde vært kjekt å vinne. Koblingen blogg og nettbutikk er super hos dere. :)

    Karin

    SvarSlett
  17. Jeg har stemt og er med på trekningen om den flotte vesken :-)

    Nina

    SvarSlett
  18. Hei! Har handlet i nettbutikken et par ganger. Enkelt å handle, og jeg har vært superfornøyd med varene. Men - kunne ønske meg bedre bilder! Lyset er ikke så bra i mange av bildene. Ønsker meg også mer fottøy. Støvletter og ballerinas! Fortsett for all del med dagens antrekk, det inspirerer :)

    SvarSlett
  19. Må presisere at jeg har handlet klær, så kommentaren om bildekvaliteten gjelder altså klærne :)

    SvarSlett
  20. Kanskje litt Brukating i shoppen?!Ellers synes jeg den er en fryyd å titte innom;delikat,nostalgisk&akkurat passe søt!Det nettet hadde gjort seg supert på stjerneknaggen min i hallen:)

    SvarSlett
  21. interiør.. ikke så enkelt å handel klær på nett :)

    er blitt anbefalt å 'snakke' med dere om Tolix :) er på jakt etter barkrakk 70 cm.. så for meg galvanisert men hvit og sort er også greit. Ønsker meg også en stol i lys blå.

    har dere noe slikt inne ? og kan dere sende til Tromsø

    hilsen Bea

    SvarSlett