mandag 14. mars 2011

Monday blues

Mandag etter Toilldag er ofte en dag hvor lufta går litt ut av ballongen. Lørdag var utrolig hektisk med mengder av folk og kø stort sett hele dagen. Da er det litt blåmandag å komme på jobb og rydde vekk restene og få tilbake våren.

For full vår er det hos oss. Både ute og inne. Solen har strålt i hele dag og butikken bugner av blomster og løk. Masse av vårvarene er på plass og butikken viser seg fra sin beste side.

Og fortsatt venter vi masse inn. Denne uken kommer det et lass med Greengate, alt fra det nye blå mønsteret, til herlige gule lattekopper og det superfine stjernemønsteret. Vi gleder oss og vet at dere gjør det også:-). Alt sammen skal fort som svint inn i nettbutikken, så følg med!

Jeg bare elsker disse bildene fra Greengate sin sommerkatalog. Jeg digger årstiden vi skal inn i og drømmer meg bort til late morgener i hagen eller på hytta.
På torsdag skal vi ha kundekveld og det blir supert. 80 glade damer har fått plass og de skal få en herlig kveld hos oss. Det blir selvfølgelig nøye dokumentert her og der.
Ha en strålende kveld! Klem fra Ragnhild, Amanda, Vibeke og Ida



2 kommentarer:

  1. Heia, her viste du frem mye fint, æ elsker bildene du viser fra Greengate, og alt det blåe, det e bare helt nydelig, bruker lyseblått på kjøkkenet om våren og sommeren av kopper og fat og gadiner.
    Følger dæ videre, koselig om du følger mæ og.

    Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  2. Dumpet innom bloggen via NIB, har ofte vært innom butikken, men ikke kommet på å sjekke bloggen (før jeg begynte å blogge litt selv - er det ikke typisk!)

    Falt FULLSTENDIG for de blå mønstrene fra Greengate - og selv om jeg bor trangt og etter mottoet "en inn - en ut" tror jeg jeg må ha i alelfall en kopp. Eller en mugge. Kommer an på hvor mye jeg klarer å kvitte meg med ;)

    SvarSlett