fredag 23. desember 2011

God jul til av våre kunder og lesere


Da tar vi jul og trekker oss tilbake til våre familier og venner. Det har vært en fantastisk førjulstid på alle mulige måter og vi har alle dere å takke for det.

Jeg har verdens fineste gjeng som har vært på jobb i hele november og desember og er dem evig takknemlig alle som en. Denne uken har vi her på jobb fått en påminnelse om at livet kan være skjørt og det er viktig å ta vare på dagene. Vi går derfor inn i høytiden med ydmykhet og glede for livet og hverandre.

Jeg ønsker  alle sammen en rolig og fredelig julehøytid, uansett hvordan og med hvem dere feirer. Jeg blir alltid litt sentimental og i år er intet unntak. Jeg er vel ikke unik der, tror jeg.

Vi åpner butikken som vanlig på tirsdag kl. 10. Da starter også SALGET. Følg med, følg med:-)

Walking with a friend in the dark, is better than walking alone in the light - Helen Keller

Juleklemmer fra Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar