torsdag 28. juni 2012

Kort visitt i Oslo for Ti-Mo visning


I går ettermiddag satt Elin og jeg oss på flyet til Oslo for å se visningen av neste vår for Ti-Mo.  Masse fine damer fra forskjellige butikker rundt om i landet, agenter fra hele verden og diverse kjendiser gjorde kvelden til en fargerik opplevelse for oss to :-). Vi bodde på det relativt nye hotellet Saga på Frogner og det kan virkelig anbefales.


 Selve visningen foregikk på Kunsternes Hus og med litt bobler i glasset (ganske mange bobler faktisk) var vi sååå klare for å la oss begeistre av Tine og hennes entourage.

 Lyse, lette farger og  stoffer var gjennomgående for hele visningen. Vi hadde klart det kunststykket å legge igjen kameraet på hotellet, derfor rimelig dårlig kvalitet på bildene. Denne kjolen under kommer i hvert fall ikke jeg inn i, men fin var den.




Titt tei! En ekstremt glad og fornøyd Per Sundnes var selvskreven gjest sammen med resten av gjengen fra den nye Homsepatruljen. Artig kar som definitivt sprudler. Det ser kanskje ikke sånn ut, men jeg er faktisk ett hode høyere enn han...

 Men aller mest så digger jeg denne überfantastiske mannen. Shaun fra the Voice med den mest guddommelige stemmen EVER. Er så glad for at vi fikk en minikonsert med han. den lever jeg lenge på!

Fortsatt fin torsdag:-). Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar