fredag 10. august 2012

Hej Hej Køpenhamn!!

Nu ær Ida och Elin i full gång med inkøp av Dame till våren 2013! Jag har fått tillsænt lite bilder av dem så att jag kan ge er en smyg kik på de sprudlande klæderna och tillbehøren som kommer i vår!! Æn en gång vill vi vara med om en færgstark vår :) Hos mig som sitter och ser på bilderna, killar det massvis i fingrarna.. Fast æn att sommaren inte ens ær øver, glædjer jag mig till næsta vår!! Kos er med bilderna och riktigt god helg ønskar vi alla damer på Cornelias Hus <3 p="p">

 Væska och sko fra Royal Republic! Lekkert!!
 Smykken som kommer till næsta vår!
 Weekend bag från Royal Republic, we love!!
 Kæra Elin ser ut att ha lite svårt att bestæmma sig... Skorna ni kom fram till var superfina :)


 Hunky Dory fortsætter satsa på sina berømda stjerner! Lika så gør vi.. Till våren er stoffet lite tunnare, kan inget annat æn vænta :)

 Denna kjolen kommer från Hunky Dory. Den ær lagad i skinn och vi har æn så længe bara tagit in två stycken till butiken. Jag sjælv tycker att den ær rå kul. Men vi vill gærna ha tillbaka meldning av vad ni tycker!! 

 Dessa smykkerna får vi omgående levererat! Vilket betyder att de snart vill vara i butikk :) 
 Fler trøjor från Hunky Dory. Denna varianten ær med stjerner på armbågarna...

1 kommentar:

  1. Hei hei. Er ute etter ett par sneakers fra Studwar, grønn-beige med stjerner og "nagler" ??? Ser dere tidligere har linket til nettbutikken, men ser ikke noe fra det merke der nå???

    SvarSlett