onsdag 26. september 2012

Gjør noe godt for deg selv


Mørke kvelder gjør i hvert fall meg trøtt og sliten. Det er mørkt stort sett når jeg drar og når jeg kommer hjem. Sommeren ( i den grad den har vært her ) dro like fort som den kom og plutselig er det sludd i lufta. Men aldri så galt at et ikke er godt for noe. Stearinlysene tennes, det fyres i peisen og hud, hår og føtter kan pleies. Jeg er så heldig at jeg har et nyoppuset bad med et superdeilig badekar og ingenting er vel bedre enn å senke kroppen ned i det fylt med oljer! Svenske L:A Bruket har alt som skal til for å lage sitt eget lille hjemmespa. Såper, badesalter, duftlys, skrubb og kremer. Alt i forskjellige dufter til en hver anledning. I dag fikk vi fylt opp lageret igjen og vi har fullt opp med alt du trenger. Du finner L:A Bruket her i nettbutikken.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar