tirsdag 16. oktober 2012

Instagram konkurranse - Happy Lights fra Cornelias Hus


Vi kjører i gang en Happy Lights konkurranse på Instagram. Vi har solgt utrolig mange Happy Lights og er mega nyskjerrige på hva dere gjør med de dere har kjøpt. En herlig kunde, Aud Jorun Myhr, har sendt oss bilder av sine Winter som hun har hengt i en stor grein over spisebordet sitt på hytta. Superfint, synes vi:-). Hashtag #happylightscorneliashus og bli med i trekningen av et gavekort på 1000,-!!! Det kan jo komme godt med nå før jul;-). Fristen går ut 31. oktober. Good luck!



3 kommentarer:

  1. Så nydelig det var! Er superfornøyd med mine!!! Har vel ikke vært så kreativ med opphenginga kanskje, for den likner på bildet over:) Dere kan se bloginnlegget mitt her om dere vil: http://www.charm-interior.blogspot.no/2012/10/mer-stue-og-lamper.html

    Hiver meg med på insta jeg:)

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  2. Dette har jeg tenkt på mange ganger... at noen lager en slik utfordring;)
    Ønsker meg HappyLights, men har ingen stige, hehe, er jo alltid der de henger.. Synd det kun er på Instagram bildene kommer, jeg er ikke der, og går da glipp av de...:(
    Legg gjerne bildene ut her og da:)

    SvarSlett
  3. Vi gleder oss pver bildene som allerede har begynt å komme inn. Vi kommer til å dele de alle sammen her også, så kan flere ta del i dem. Artig med masse inspirasjon:-)

    SvarSlett