søndag 11. november 2012

Ikke lenge igjen nå...


I dag skal jeg fortsette litt med juleforberedelsene mine. Ikke ta den så langt at jeg skal ordne julekalendere, men pynte litt til. Tok med meg litt svibler og amaryllis hjem fra jobben i går. Har hentet opp lysslyngene mine fra kjelleren og har faktisk tenkt å henge opp den største stjernen fra Watt&Veke i vinduet i dag. I morgen skal jeg ta turen til Blomster i Byhaven og spørre om de kan lage en kick ass julekrans til meg. En kjempestor med olivenkvister, eucalyptus og alt det andre som skal til for å lage verdens fineste krans! Og for deg som ennå ikke har ordnet med årets kalender; vi har fortsatt noen igjen av de superfine nissekalenderne fra Maileg. Og den deilige sjokoladekalenderen med melkesjokolade fra Lindt:-). Du finner alt her




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar