onsdag 26. desember 2012

Litt fra meg


Allerede 2. juledag og her er det total avslapping. Vi legger oss sent, står opp sent, spiser hele tiden, lurer inn en skitur i ny og ne (altså, ikke jeg, men andre i familien:-)), leser litt i nye bøker, blar i magasiner, spiller spill, ser på tv, går i selskap og har rett og slett juleferie. Og det er så deilig!


Huset ble ferdigpyntet på lille julaften. Ting tar tid, også hjemme hos meg. Så planen om å være ferdig i god tid i desember og bare kose meg resten av tiden, gikk i vasken. I år også... Men jeg lever fint med det, for jul blir det uansett og det viktigste er å slappe av, synes jeg. I morgen er ferien over og butikken åpner igjen. Salget er i gang og hektiske dager ligger foran meg. Hva gjør du i romjulen?





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar