onsdag 20. november 2013

Dreaming of a White Christmas

I går ble bakken ute dekket av et tynt hvitt teppe, og endelig kjente jeg at julefølelsen kom snikende. Jul uten snø er helt uaktuelt, jeg syns det er så vakkert med snø og vinter. En magisk årstid, rett og slett. 
Julen er hellig for meg, og jeg elsker å pyntejuletre. Ettersom jeg alltid reiser til mamma i nord i julen, pynter jeg alltid mitt eget juletre allerede 1. desember.
Galskap vil kanskje noen si, men ok så er jeg litt gal..

Jeg er ekstra glad i hvit, klassisk jul, og derfor er mitt juletre ofte pyntet med hvitt og sølv.. 
Da jeg bodde hjemme ble juletreet alltid pyntet natt til julaften, da vi barna hadde lagt oss. Dette er et spesielt minne fra min barndom, som jeg tenker er grunnen for at jeg syns det er så viktig å ha juletre hele desember. Hva liker du best med julen? Drømmer du også om en hvit jul? 
Ha en fin kveld i vinterkulden, varm klem fra Line på Cornelias Hus









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar