søndag 2. mai 2010

Min søndagsinspirasjon...

Selv om det er søndag, har jeg idag stått utrooolig tidlig opp. Uvisst av hvilken grunn, for det var virkelig ingenting å stå opp til! Det snør faktisk! Og snøen legger seg! Hvor gøy er det?Er ikke mai en vårmåned?

Ok, ingenting å gjøre med det...måtte bare får det ut! Da er det bare å blogge litt og jobbe litt. Til ungene står opp, for så tidlig er det...

Våren og sommeren er godt i gang i butikken og masse varer har allerede kommet. Men vi venter fortsatt på mye. Til uken kommer Himla med sin nye linkolleksjon, vi får inn nye biller og sommerfugler (we love), Tolix burde absolutt ramle inn døren, nye bildeputer med 50-talls motiver er også ventet nå. Det er bare å glede seg.

Ukens tema er "tid for hage". Vi skal gjøre hagene, verandaene, terrassene og alle uteplasser klare til 17 mai. Fra i morgen er det spesialpriser på enkelte produkter. Følg med på nettsiden, bloggen, facebook og ikke minst i butikken.
Her er noen bilder som inspirerer meg i mitt arbeid. Beate og jeg begynner snart planleggingen av høsten-2010 og dette er nok paletten vi kommer til å befinne oss i. Se og nyt!

Ha en deilig søndag, damer...uansett hvor dere er og hvordan været er. Ida:-)

4 kommentarer:

  1. Håer dagen din også har vært fin.
    Jeg sitter og drikker kaffe av favorittkoppene mine:)) pipstudiokoppene.
    Selv om det snør ute,så for de koppene meg i godt humør bare av og se på de:))
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei Synnøve,

    så hyggelig å høre at du er fornøyd med Pip serviset ditt:-). Det jo også veldig fint, da.

    Jo takk, dagen har vært fin, den. Været ble jo bedre også, heldigvis. Håper du får en fin uke.

    Klem klem

    SvarSlett
  3. Hei Ida.
    Her har dagen gått med til å rydde, rydde og rydde.Nå er det relaxtime med en god kopp kusmi te. Mmmmmm...
    Ha ei fin fin uke så snakkes vi.
    Bloggen er en av dagens høydepunker. Super.
    Klem fra Aud

    SvarSlett
  4. Så koselig, Aud:-). Tusen takk. Teen er god, ja? Vi snakkes i løpet av uka.

    Klem klem

    SvarSlett