søndag 23. mai 2010

Ukens tema - voksduker til 20% avslag

Hei allesammen midt i langhelgen:-). Forrige ukes tema (puter) ble en knallsuksess og veeeeldig mange puter fant veien ut av butikken og inn i hjem over hele landet. Kjempegøy! Vi forventer at neste ukes tema blir like attraktivt for nå er det voksduker som står for tur. Voksduker er ikke som før og nå kan du velge mellom utrolig mange forskjellige duker. Alt fra voksbelagte linduker til vanlige akrylduker i herlige mønstre og farger! Alle kan vaskes i maskin og lindukene kan i tillegg strykes. Kan det bli bedre?


Vanlig pris er 249,- og neste uke får du 20% avslag. Tilbudet vil gjelde både i butikken og nettbutikken. Jeg må bare gjøre oppmerksom på at voksdukene ikke vil bli lagt i nettbutikken før onsdag formiddag.

Ellers venter vi nå inn Himla, TineK, nye og gamle møbler fra Frankrike, linduker i fantastiske farger og masse mat. Vi krysser fingrene for at alt kommer neste uke...

Jeg reiser til Oslo i morgen for å kjøpe inn julens Muubaa, skinnjakkene som har blitt både vår og manges favoritt pga superkul design, kvalitet og ikke minst fantastiske priser! Gled dere til å se bilder!

Følg også med på arbeidet Veronica og jeg skal gjøre for Søstrene Karlsen på Solsiden. Det blir spennende og veldig fargerikt:-).

Ha en herlig start på uken. Klem fra Ida

4 kommentarer:

  1. Smeis så mange fine voksduker da!!!!!!!!! Må visst innom nettbutikken ser jeg:)))
    Bra voksdukene har blitt så stilige,for det er jo en praktisk mødvendighet her i vårt hjem ihvertfall!!!!!!! :)
    Heldige trøndere som har dere!!!!! :)

    SvarSlett
  2. Kjempefine voksduker.
    Jeg lurer på en ting, kan pip studio koppene vaskes i oppvaskmaskin?

    SvarSlett
  3. Jeg vasker gjerne koppene mine for hånd:) De er i bruk hver dag.
    Koppen har jeg fått. Tusen takk for handlenettet som fulgte med.
    Koselig at du liker bloggen min.

    Klem

    SvarSlett
  4. Tralala, gjett hvor jeg skal innom neste gang jeg tar turen til Trondheim!

    Så gøy med samarbeidsprosjektet mellom dere og Søstrene Karlsen! Håper man får se resultatet her etterhvert :o)

    SvarSlett