tirsdag 1. februar 2011

Aymara...we're in love

Aymara er dansk og er fort blitt et av våre favorittmerker! Designet og materialene er bare nydelige og helt i tråd med vår stil.

Aymara baserer alt på en etisk produksjon og på Bolivias herlige og rå materialer, nøye utvalgt for sine naturlige fibre og utviklet der hvor de hører hjemme.
Aymara designere og produserer strikk av den fineste lama ull, Cashlama, fra fjellene i Bolivia. Cashlama blir kun produsert et sted i verden og er ganske nylig oppdaget. Det er spådd å bli en av de mest eksklusive ullkvaliteter i fremtiden. Aymara er først ute til å introdusere denne kvaliteten.

Dette er håndverk på sitt aller beste og bolivianske kvinner sitter og strikker plaggene for hånd!

Dette er vår andre sesong og vi er bare så forelsket i de fire nye modellene som vi har fått inn. Fire nydelige plagg som i hvertfall jeg skal sikre meg ett eksemplar av. Alle sammen er lagt i nettbutikken her

Nå nærmer det seg avreise for meg igjen. I morgen drar jeg på innkjøp i både Danmark og Norge og jeg starter med interiørmessa i Danmark på torsdag. Gleder meg!

Da det er masse å ta tak i hele tiden, kan det være at det blir litt rolig på bloggfronten i noen dager. Men vi kommer sterkt tilbake. Med masse spennende å vise og å fortelle.
Ha en fin tirsdag!
Klem fra Katarina, Ragnhild, Amanda, Bente og Ida


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar