tirsdag 15. februar 2011

Tolix, Spanx...andre ting på X?

Den som venter på noe godt, osv... Disse Tolix stolene bestilte vi i august i fjor! Og i dag kom de. Lange måneder for de stakkarene som har ventet på verdens fineste stoler i metall. Men sånn er det når firmaet er lite, holder til i Frankrike og kanskje har vokst litt vel fort.

Uansett, hvite, krem, galvanisert og stål. Alle er like fine og klassiske! En blanding av flere forskjellige synes jeg er stilig. Eller en Tolix og så noen andre klassikere. Valget er ditt, utvalget er vårt. Artig slogan, må jeg si:-)

Første gang jeg skulle prøve en, var jeg redd for at det skulle bli kaldt å sitte på den. Men det er det ikke, synes jeg. Så hvis mannen din er skeptisk - ingen grunn til det! Av erfaring, så forsvinner de kritthvite stolene aller først.

Dagens første nyhet på X. Tolix.

Hadde det vært Katarina som hadde skrevet dette blogginnleget, ville hun ha skrevet at vi har mottatt 20 ruller vaXduk i dag. Dagens andre nyhet på X, altså. Alle rullene er lagt ut i nettbutikken allerede og samtlige er bare så utrolig fine. Jeg er jo selvfølgelig forelsket i de med stjerner, og de er det mange av. Kult! De av voksbelagt lin er jo alltid en hit. De ser ut som nydelige linduker, kan vaskes og strykes. Og så er det voksduk. Genialt, ikke sant?

Herlige stettefat i tre. Kjempefine, og til bare 449,-. Kommer i nettbutikken i morgen. Finnes også i hvit, litt større - til 599,-. Lekkert på kjøkkenet med egg, løk, tomater eller andre gode grønnsaker. Eller til bånd, sånn som her...:-)

Dagens tredje nyhet med X. Spanx! Helt magisk - vi elsker dem og det kommer du til å gjøre også! Former kroppen så du får flat mage, strammere lår og lekker rumpe. For en stakket stund, i hvertfall. De tre forskjellige modellene har ulike funksjoner og MÅ prøves. Det er helt sant!MagiX!


Hvem drømmer vel ikke om at klærne skal sitte perfekt på kroppen? Jeg drømmer om det HELE tiden, faktisk. Det spiller ingen rolle om du er liten eller stor. Spanx er til for alle. Og for å si det sånn, jeg synes det er deilig med alt som kan hjelpe meg som ikke medfører kosmetiske inngrep eller kirurgi. Det er i hvertfall godt å ha et valg.

Her henger de som perler på en snor. På veggen som snart skal få seg en ny og stilig tapet. Håper det skjer i løpet av neste uke. Den er bare utrolig fin! Vent og se!


Skulle så gjerne ha hatt bare en liten ting til på X. Bare dette hadde vært et X-mas egg. Men det er jo selvfølgelig ikke det. Dette er de nye påskeeggene i metall fra Greengate. They are in the house - og i nettbutikken. Løp og kjøp! Tre størrelser til 59,-, 49,- og 39,-. Til godteri eller med feste til å henge i en gren. Så fine og søte!

Så dette var dagens blogginnlegg med litt av dagens nyheter, noe på X og noe uten. Alt er like fint og kanskje noe av det finner vegen hjem til deg? Det hadde vært koselig, synes jeg.
Da gjenstår det bare for meg å si XOXO - Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar