fredag 30. september 2011

Oh, herlige fredag hos oss

Bildet over er fra hagen min i går kveld. Der satt vi fem jenter til langt på natt med bålfat, levende lys og masse varmegrader. Jeg tror den kvelden vil gå over i historien som en vi aldri kommer til å glemme. Det er viktig å ta vare på de små øyeblikkene:-)

Stjerner så langt øyet kan se! Det er jo ingen hemmelighet av vi digger stjerner og i dag kom den fantastiske jubileumsgenseren fra Hunky Dory i tre kule farger med STJERNE på magen:-). De ligger i nettbutikken

Og disse superfine lyktene i sink fra Madam Stoltz. Koster bare 75 kroner og er så fine med lys i. Ligger i nettbutikken


Maten til Nicolas Vahé ruller ut, og det gjør vi snart også hvis ikke vi slutter å "smake" på de forskjellige tingene. Det er så mye godt og marmeladene er helt rå! Den med kokos og pasjonsfrukt er bare ut av denne verden! Nicolas Vahé finner du også her

Jeg tar helg nå. Det blir Oppdal, lammelår, barna mine (og en vi er så heldige å få låne) og mannen min. Jeg har gledet meg hele uka og ser fram til noen dager fri. Butikken er som vanlig åpen fra 10-18 i morgen og Vibeke, Katarina og Cecilia er her for deg:-)

Klem fra Katarina, Ragnhild, Vibeke, Siw, Elin og Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar