mandag 16. september 2013

Myke føtter

Må dele et tips med dere.. 
jeg er nok ikke den eneste som sliter med typisk sensitiv og tørr nordisk hud. Både hender og føtter blir spesielt tørre om vinteren, og jeg har lenge lett etter en god løsning for dette. Når man jobber i butikk, står og går man hele dagen, så føttene må man ta godt vare på. Noe jeg absolutt ikke har vært flink til.. Jeg har prøvd diverse kremer og andre gode råd, men ingenting har sett ut til å fungere for meg. 
Forrige uke kjøpte jeg med meg en kroppsolje fra Lilla Bruket, som kan brukes som en erstatter for bodylotion, eller du kan lage et deilig fotbad. Jeg har brukt oljen to ganger, og ser allerede resultater. 

Slapp av, dette er ikke meg! ;-)

Du finner oljen her i nettbutikken.
Hilsen Line på Cornelias Hus

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar