fredag 24. august 2012

Green and Spring

Idag fick vi før førsta gången in Green & Spring. Det ær fantastiska kroppsprodukter som ær handgjorda i Storbritanien. Produkterna innehåller inga farliga produkter utan har bara anvænt sig av naturens krafter :) Væxter, ørter och frukter som du har anvænt sig av i produkterna ær alla från UK. Så på ett sætt skulle jag vilka sæga att de ær nærproduserade velværsprodukter från våra grannar!! Jag ønskar att jag kunde beskriva i texten hur fantastiska dofterna ær, men dessværre går inte det! Jag anbefaller starkt er att prøva något från Green & Spring! Ni kommer inte att bli besvikna! Du finner dem her i nettbutikken...




Jag føll pladask før denna antibac gelen. Den har en frisk doft av citrus och passar perfekt nere i handvæskan! Denna produkten tar død på 99.9% av alla bakterier, men inehåller inte alkohol!!



God helg ønskar Siw, Maria, Ragnhild och Katarina <3 p="p">

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar