søndag 2. september 2012

Sunday Bliss ...og fårikål


Jeg elsker søndager og særlig i dag. Det regner ute og da slipper jeg ha dårlig samvittighet for at jeg heller vil pusle inne... Med et bad som snart er ferdig (would you believe it...), mangler det ikke på ting å gjøre, for å si det sånn.

Cornelia har hatt overnattingsbesøk og de har bakt scones. Yre av forventning over egne prestasjoner, jeg bare måtte knipse et bilde av dem:-). Scones ble kjempegode. De har definitivt en karriere foran seg som små bakere:-).

Noe av det beste med høsten er maten, synes jeg. Gryter, steker og annet som skal stå og godgjøre seg hele dagen og spre deilige lukter i huset. Namnam! Noen synes kanskje ikke fårikål lukter så godt, men det synes jeg! Og selv om det er tidlig i sesongen, har jeg invitert noen venner på søndagsmiddag og de skal jaggu få fårikål! Verdens enkleste rett å lage. Så enkel at jeg ikke gidder å skrive oppskriften...

Uansett, håper alle har en herlig, herlig søndag. Klem fra Ida


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar