onsdag 2. januar 2013

Vintage spabrett til badekaret


Godt nytt år til alle. Håper julen har vært god mot dere og at ermene er brettet opp for det nye året. Selv har jeg hundrevis av forsetter og kommer nok, hvis jeg er heldig, til å få til et par av dem... Det skal i hvert fall ikke stå på iveren denne uka.

Uansett, vi er tilbake i gjenge, bilder skal tas av alle de nye varene som står klar til å pakkes opp. Det gjøres i dag, så det er bare å følge med. I går la jeg ut et bilde fra badet mitt hjemme på Instagram med dette spabrettet over badekaret. Dette har til nå ikke ligget i nettbutikken, men er der nå:-). Jeg er utrolig glad i det er det er så praktisk å ha alle remedier på det isteden for langs kanten. Du finner det her i nettbutikken. Det passer til alle badekar og er den lille prikken over i´en. Enjoy!

1 kommentar:

  1. Finnes dette brettet i nettbutikken fortsatt? Fant den ikke nemlig!

    SvarSlett