onsdag 6. november 2013

Grønt er skjønt

Enten man vil det eller ikke, så nærmer vi oss Desember med stormskritt! 
Noen syns nok det er alt for tidlig med jul i butikken, mens andre er i full sving med julegavehandelen. Så herlig at vi alle er forskjellige!  Må tilstå at jeg er et skikkelig julemonster selv, og syns rett og slett at julen er noe av det beste vi har. Folk flest blir litt mer snille med hverandre, og mer omtenksomme. Jeg gleder meg som et barn til jul hvert år, men må nok innrømme at julefølelsen ikke helt er der ennå, selv om den fine butikken vår er full av vakre juleting. Men, det er lov å begynne i det små syns jeg, 
med litt kongler og grønt..
Dette treet finner du både i butikk og nettbutikk.
Dekorativt, enkelt, vakkert. Finfint syns jeg, og et lite steg i retning jul!
Ha en fin onsdagskveld, hilsen Line på Cornelias Hus

1 kommentar:

  1. Så fint! Er det House Doctor? Kassen på bildet?

    SvarSlett