tirsdag 9. desember 2014

Jubel for Ganni!

Fy flate det var mange nye favoritter fra Ganni! 
Jeg elsker høye heler, og kan aldri få mange nok! Og selvsagt er svart, svart, svart min favoritt farge, så gjett om jeg jublet da jeg så denne kolleksjonen fra Ganni! 
Sexy skinnskjørt, med en deilig og comfy cardigan med glitter er perfekt pyntet hverdagsantrekk, og har du på en hvit skjorte er du jo klar for enhver anledning spør du meg!
Skjørt og cardigan kan også fint kombineres med en sort tee og sneakers for en mer
 avslappet og kul stil. 


Denne kjolen likte jeg også veldig godt, og med en svart cardigan over kan jeg fort trives i denne! 
Kjolen passer fint med de grå skoene.


Med sko og en lekker veske er det bare strømpebuksene som mangler,
 og den finner du selvsagt også hos oss! 
Digger strømpebuksene fra Sneaky Fox, de strømmer ikke i livet, selv om de sitter godt, slik at du slipper såkalt strømpebukse-sig. 
Blir ikke bedre enn det! 

Du finner alt i nettbutikken: 

Klemmer fra Line

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar