fredag 16. august 2013

Bilder fra butikken

 Ny sesong betyr nye varer! Vi pakker ut nyheter nesten hver eneste dag, og det er topp stemning i butikken! Alle er tilbake på jobb etter ferien, og vi er klare for å ta i mot høsten. Her kommer noen bilder fra butikken vår. Håper dere finner inspirasjon i bildene. 

 Flinkeste Siw har dekket bordet - tenk så herlig å sitte her med god mat og gode venner..
 Elsker fargekombinasjonen, grønn er blitt en favoritt, og de nye dekkbrikkene fra Tine K Home i skinn er råflotte!





 Puter, puter, puter - vi får aldri nok! 







 Fine kopper til varm og god te. 
 Masse nytt fra Bloomingville!




 Marmor ser man mer og mer av i interiørverden - hva syns du? 



Ha en finfin fredag alle sammen! 
Klem Line på Cornelias Hus

5 kommentarer:

  1. Å jøye meg, ser at dere har fått inn de flotte telysholderne i hvitt og gull som jeg har sett etter en god stund...må vel en tur innom til uka da ja! Ha ei riktig god helg! :)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Fine Anne! Så bra - ja lyktene er veldig fine! Tenk de lyktene sammen med gullvasen din!! ;) Det blir lekkert! Du har god smak, er sikkert veldig fint hjemme hos deg! :) Kanskje du må sende meg bilde. :) Håper du kommer innom en tur, til da får du ha en riktig god helg så sees vi til uken. :)
      Klem Line på Cornelias Hus :):)

      Slett
  2. Hei Line! Jeg var så heldig at den eldste datteren min hadde vært innom dere på lørdag og kjøpt lysholderen til meg, kjeeeempefin er den. Jepp, skal legge ut bilde av den på bloggen min. Kommer nok innom dere om ikke lenge, så mye annet fint som står på ønskelista :)Ha ei riktig god helg!!!

    Klem, Anne :) :)

    SvarSlett
  3. Hei igjen! Så heldig du er! Veloppratte barn og tommel opp! :):)
    Hva heter bloggen din? Vil mer enn gjerne ta en titt på den vettu! :)
    Klem til deg :)

    SvarSlett
  4. Hei :) Bloggen heter Anne's Home Secret. Den ligger på BoligBlogg som en av de 10 mest populære interiørbloggene i Norge for tiden. Jeg skjønner ikke helt hvorfor selv, for jeg tar bilder med en mobil, så kvaliteten blir ikke så bra. Artig lell, så bare ta en titt! :)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett