søndag 25. august 2013

Søndagssyssler og gjenbruk

Gjenbruk og DIY prosjekter er virkelig blitt det store, og mange har sikkert både sett, og sikkert lagd bord, hyller og seng av den tidligere ikke så sjarmerende europallen. Da et kreativt hode kom på denne idéen, spredte dette seg rask til de tusen hjem! Folk liker å skape noe selv, og som den kreative sjelen jeg selv er, syns jeg det er en bra ting! Da jeg kastet bort noen timer i den store verden på nett, kom jeg over dette bildet som jeg gjerne vil dele med dere! Et lite tips til de som er glad i friske urter, og de som er glad i DIY prosjekter! 
Dette må være perfekt som søndagssyssel, og kanskje du tilogmed får med mannen på dette. 
Og så må det jo sies at friske urter hever et hvert måltid! Lykke til! 
Hilsen Line på Cornelias Hus 

2 kommentarer:

  1. Hei Line! Så enig, så enig! Friske urter er noe helt unikt det ;) Flott bilde av kjempefin DIY du viser her :)) Takk for hyggelig kommentar inne hos meg og ja, slike stalkere som deg, LIKER jeg! Ha en trivelig dag og nyt den! :)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Heihei! :) Så bra at du likte innlegget og idéen! Syns det var så fresht med urtene og at det var en litt ny måte å benytte disse pallene på! :) ;) All mat blir bedre med friske urter! En liten kvast persille og smaken blir myye bedre! :) Ha en super uke! :) Klemklem

      Slett