lørdag 17. august 2013

Inspirasjon til borddekking

Det går neppe en dag uten at jeg kaster bort noen timer på inspirasjon og dagdrømming på nett.. jeg elsker å blir inspirert gjennom bilder, og media er perfekt for nettopp dette. Enten jeg snoker rundt på blogger, google, tumblr eller instagram - inspirasjon finner jeg overalt! Det beste er å finne den perfekt fashion eller interiør boken og nyte den sammen med en god vin. Dette bildet kom jeg over på tumblr, og jeg falt pladask for denne borddekkingen! Bordet i tre er jo i seg selv perfekt, med sin patina og gamle look forteller det en historie om gode venners lag. Dette, sammen med hvite fat og linservietter gjør dette til en enkel og moderne borddekking. Men det som gjør denne borddekkingen perfekt for meg er at bordet rett og slett er dekket med fersk eucalyptus og slvie! Eucalyptus er og blir min favoritt, og jeg er helt hekta! Grønt, fint, dekorativt og ikke minst velduftende! 
Neste gang jeg skal invitere venner på god mat, skal jeg garantert bruke dette bildet som inspirasjon!
Hvor finner du din inspirasjon? Har du noen tips? 
Klem Line på Cornelias Hus 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar