tirsdag 13. august 2013

Have You met Jeeves?

Er du på utkikk etter noe helt annerledes når det gjelder lamper, må jeg bare tipse om denne! Jeeves Pendant Light designet av Jake Phipps! Jeg skal innrømme at jeg var noe skeptisk første gang jeg såg den, men etter å ha sett lampen i rette omgivelser fikk jeg sansen! Dessuten er jeg en skikkelig London-jente, og disse hattene er så og si overalt i London. Kul eller hva?








Dette er i allefall en lampe du ikke finner igjen hos naboen for å si det sånn! Så om du er på utkikk etter noe spesielt, særegent, stram stil men likevel lekent eller rett og slett prikken over i'en da er denne perfekt for deg! Til gangen, kjøkkenet, stuen, soverommet, kontoret og ikke minst hvis du har walk-in closet! Passe stram og stilful, og passe humoristisk. 
Jeeves finner du her.
Ha en fin kveld, klem Line på Cornelias Hus

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar