tirsdag 17. juli 2012

Høstnyheter!!

 Igår ankom det 17 kolli till butikken! Candice Cooper, Cathrine Hammel, MiniATure, LoveChild by Ti-Mo och Ti-Mo dame. Æn så længe har vi bara fått packat upp och lagt ut skorna och de helt fantastiska genserarna från Cathrine Hammel! De er en favoritt som vi har haft en butikk i flera sesånger, många år tillbaka! Tidløs modell som vill vara længe i klæskapet ditt!

 Candice Cooer er Italienska skor lagade i skinn. Denna høsten har de gjort dem sneppet kulare och lagat ett par av modellerna med farget kuskinn! Super kula. Vill du se alla modeller vi har fått in kan du klicka her...


 Jag ælskar høsten! Fastæn det fortsatt er sommar, och jag hoppas verkligen att det ænnu blir många fler varmedagar så glædjer jag mig tills jag får ta på mig en herlig strikkagenser! Cathrine Hammel har lagat många olika modeller av en perfekt høst genser.. Vill du se mer av dem, klicka her...


Under dagen vill vi packa upp resten av vererna.. Det vill bland annat komma fler ytterjakker fra MiniATure.. Basic fra Ti-Mo och mycket annat snaks :)

Ha en strålande dag <3

Katarina, Maria och Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar