fredag 26. august 2011

Story Hotel i Stockholm

I år var det første gang siden jeg åpnet butikken at jeg droppet å dra på interiørmesse i Herning. Litt vemodig, men nå når den er over, føles det helt ok. Grunnen er at jeg synes den har vært kjedelig de siste sesongene og da er det på tide å reise et nytt sted. I år som alle andre år, går turen til Paris som er der jeg henter mesteparten av varene fra. Nytt er derimot Stockholm! Og jippi for det, for jeg elsker Stockholm:-)

Litt av greie når vi er på tur er å se, bli inspirert, bo, spise, skravle med kollegaer og nyte turen. Vi prøver å finne spennende hoteller og i Stockholm skal vi bo på det nye hotellet Story som ser superfint ut. Hotellet er anbefalt av Emma på Emmas Designblogg (som jo er verdens fineste) og hun vet nok hva hun snakker om. Katarina og jeg setter dermed kursen mot Sverige neste torsdag og etter flere uker med klesinnkjøp, skal det bli en fryd å jobbe med interiør igjen.

Jeg synes hotellet ser superfint ut og kommer med "dommen" etter neste helg:-). Fram til da er det bare å nyte de herlige bildene.






Ha en strålende fin fredag. Som vanlig er vi åpen i morgen fra 10-18:-)

Klem fra Ragnhild (som nå er på veg til Birken - LYKKE TIL!!!), Vibeke, Sandra og Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar