tirsdag 25. oktober 2011

Halloween - part 2

Her er vår andre inspirasjon til Halloween. Vi vet at mange ikke har noe sansen for denne amerikanske tradisjonen, men vi liker det meste som kan skape litt ekstra hygge. Vår måte å feire på er å lage denne supergode gresskarsuppa, tenne lys, få på noen deilige ulltøfler, finne fram ullpleddet og kose seg med venner og familie.

Jeg har sansen for tradisjoner, jeg. Det vante, forutsigbare som man kan glede seg til hvert år. Så er det opp til hver enkelt hvordan man ønsker å gjøre det. Jeg har i hvert fall barn som alle tre storgleder seg til mandag, blodsuppe med fingertupper, mørk kveld og trivelige naboer.

Alvorlig talt, prøv å lage den suppa. Den er knallgod og kanskje det kan bli en ny tradisjon for deg å lage gresskarsuppe. Det er nemlig undervurdert:-)

Klem fra Ida

1 kommentar:

  1. Jeg har aldri laget eller smakt gresskarsuppe, men har flere ganger tenkt at " det må jeg prøve". Nå som du har delt en oppskrift som du kan gå god for er lysten enda større til å prøve!! Kanskje til helgen ;)

    Takk takk

    Klemmer

    SvarSlett