fredag 7. oktober 2011

Yum, yum - gimme some:-)

Så var det fredag igjen, dagen som etter min mening er den beste i uka. Benke seg foran TV med hele familien, spise god mat og sovne på sofaen... Same procedure every week. Almost. I kveld skal jeg bort og det gleder jeg meg til! God mat, vin og samtaler. Det er livet! Tenkte jeg skulle ha med Onion pestoen til Nicolas Vahé som vertinnegave. Den er fantastisk! Nå som det er lammesesong eller generelt tid for litt kraftig mat, er den supergod. Verdt å prøve. Alt ligger i nettbutikken, så den kan du bestille deg sammen med de andre herlige produktene.

Vi har i hele dag hatt smaksprøver på diverse og alle som smaker, kjøper. Kokos og pasjonsfrukt syltetøyet og lemon curd er nå utsolgt. Men fortvil ikke, de kommer igjen. Alt er etterbestilt, så de som vil gi gaver som smaker til jul, får det i god tid før.

Her har Camilla laget et aldri så lite moodboard med høstinspirasjon. Synes denne collagen tar høsten hos oss på kornet. Ull, tre, betong, orange, økologisk, duft, smak, strikk og hygge. Med denne som eyecandy kan vi gå helgen i møte og håpe på fine dager for både ute- og inneaktiviteter.
Ha en god fredag, alle sammen!

Klem fra Katarina, Siw, Camilla, Ragnhild og Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar