mandag 9. september 2013

Ta vare på deg selv

I dag har ikke helt vært dagen for min del.. 
Tungt hode, feber, kvalme, vond hals og rennende nese er typisk når høsten kommer. 
Men som alle andre har heller ikke jeg tid til å være syk, så det er bare å ta seg sammen
 og fungere så godt man kan! 
(bilde fra tumblr)
Etter dagens innsats på jobb ble jeg liggende på sofaen.. skulle bare "slappe av litt", hvile hodet, men der sovnet jeg og våknet for ikke lenge siden med kattungen tett inntil meg. Av og til trenger man en pause, så mitt budskap i dag er rett og slett at man må huske å ta vare på seg selv, og slappe av når man trenger det. 
Høsten er en luring, og været svinger. Lett å bli litt puskete i formen! 
Håper dere alle er friske og raske, også håper jeg at formen er bedre i morgen for min del.
Sov godt alle sammen!
Line på Cornelia Hus

2 kommentarer:

  1. Hei Line og riktig god bedring! Håper at høstvirusene ikke voller for store plager, men av og til er de ikke gode å ha med å gjøre nei. Vi får håpe at det går fort over da :)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  2. Hei der! Jeg er så treg å svare, full rulle denne uken! :) Høstvirus er ingen lek nei..! Kan virkelig ta knekken på en stakkar.. ;) Her er det ingen rom for sykdom, så det er bare å ta seg sammen og stå på! :):):)

    Takk for omtanken, <3
    hilsen Line på Cornelias Hus

    SvarSlett