fredag 22. februar 2013

Bunadspledd...og noe ganske annet


Og vips var en ny uke over. Jeg føler meg også heeeelt ferdig med ferie etter å ha vært hele uka borte. Ferien min har vært delt mellom Oppdal og Savalen. Begge deler helt topp, men det kommer til et punkt hvor jeg er mett. Rett og slett.

I løpet av denne uken har det strømmet på med nyheter og nyskjerrig som jeg er, lengter jeg etter å se alt sammen "live" i sjappa. Jeg har jo kjøpt det inn, men likevel er det noe med å se det i sammenhengen sin.

Bunadspleddene har jeg forresten ikke kjøpt inn. Der har Ragnhild hatt ansvaret og de er jeg superspent på å se. Jeg har aldri sett dem i virkeligheten, men de ser jo utrolig fine ut. Og at de er laget hos Mandal Veveri, gjør de jo bare enda finere. Det er både viktig og gøy å støtte opp om det som produseres i Norge.

Kost- og støvbrettene fra Iris er på plass igjen. Sammen med det som må være den fineste baderomsserien jeg har sett. Bilder legges ut på mandag og da vil alle produktene være i nettbutikken. Det er bare å glede seg!

Saltlykter er kommet, vårens fantastiske lys fra Ester&Erik, nye bukser fra Pieszak, sparegrisene fra Areaware (pluss litt annet spennende derfra). Det ligger allerede i nettbutikken.

Så som du forstår, det mangler ikke på nyheter hos oss. Det gjelder å henge med i svingene. Det skal i hvert fall jeg prøve å gjøre i løpet av helgen.

Stor klem fra Ida




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar