mandag 18. februar 2013

Isabella grafitti fra Holzweiler


Noen ganger er det så synd å vikle skjerfene rundt halsen fordi da kan man ikke se selve kunstverket. Men alle fargene og motivene gjør at det blir et spill av nyanser og skjerfene vil derfor passe til det aller meste av klær. Som dette fra Holzweiler som heter Isabella Grafitti. Det finnes litt av nesten alle farger og det passer til det meste. Denne våren passer det spesielt godt til alle klærne fra Aiayu som kommer i fargen Electric Blue. Veldig kult når man kan matche på tvers av merkene, synes jeg.

For et par år siden var familien min og jeg i California og i San Fransisco dumpet vi bort i et meksikansk bryllup. De tre brudepikene på skjerfet minner så utrolig om de som var med i det meksikanske bryllupet og jeg blir så glad når jeg ser på det.

Skjerfet kommer på rull og vi klipper 2 meter til deg. Det koster 1200,- og du får da med hele bildet som du ser her. Det og alle de andre fantastiske Holzweiler skjerfene finner du her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar