tirsdag 12. februar 2013

Vårens go´biter fra Aiayu



Aiayu er og blir en ener. Og denne våren er den beste ever! I dag kom det jeg tror er siste levering for denne sesongen, hvis vi ser bort fra puter og pledd som kommer litt senere.

Og det er ikke ett plagg jeg ikke kan tenke meg... Fargene og modellene er som skapt for vårt lille land og våre nordiske kropper. Her er det bare å velge seg ut en favoritt, prioritere å kjøpe den og ha et kvalitetsplagg i mange, mange år.

Cashlamaen har nå som før de lange fibrene som gjør at klærne aldri kommer til å nuppe eller gå ut av fasongen sin. Så selv om det koster det lille ekstra, er det definitivt verdt det. Mitt første Aiayuplagg kjøpte jeg meg for 4 år siden mens det fortsatt het Aymara, og man kan nesten ikke se at jeg har brukt det.

Alt fra Aiayu finner du her i nettbutikken. Ha en deilig kveld!













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar