tirsdag 21. juni 2011

California Road Trip...men først Stockholm

Da begynner jeg å nærme meg sommerferie og det skal bli så utrolig deilig. Synes vinteren og våren har vært lang og gleder meg til noen uker med sol, sommer og opplevelser. Og denne gangen har jeg tenkt at jeg skal blogge fra ferien. For jeg og min familie skal på Road Trip i California i nesten 3 uker og det har jeg så lyst til å dele med dere:-)


Vi har tre barn på 7, 9 og 12 år og er spente på hvordan reisen kommer til å gå. Aldri før har ungene vært så involvert i planleggingen og spente før en reise, så vi er gira hele gjengen! Vi skal reise til LA, Santa Barbara, Carmel, San Fransisco, Death Valley, Las Vegas og San Diego og jeg har tenkt å skrive fra hvert sted. Jeg vet at mange har lyst til å ta samme ruta, så da kan det jo være artig å få litt tips og anbefalinger underveis.


Men aller først skal jeg to dager til Stockholm invitert av Hunky Dory og Holzweiler agenturer. Cornelias Hus er så heldig å få vist vår og sommerkolleksjonen for 2012 allerede nå i selskap med et utvalg andre butikker. Dette har vi vært med på før og vet at vi har et par fantastiske døgn i vente:-)


Nettbutikken, nettsiden og bloggen vil daglig bli oppdatert mens jeg er borte. Alle pakker sendes som vanlig hver dag og Cornelias Hus' søte jenter står klar for å hjelpe alle hele tiden.


Da sees vi ganske snart. Et sted i verden...


Klem fra Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar