lørdag 4. juni 2011

Oslotur...og nye lamper

Da har vi vært i Oslo på innkjøp&pleasure og har kofferten full av spennende bestillinger og minner:-). Et av våre møter var med Jan fra BTC og Davey Lightning på den nyrestaurerte restauranten Strand. Den er helt fantastisk og vi storkoste oss i flere timer! Strand bruker kun naturlige råvarer og maten er veldig, veldig god.


Blide jenter på tur koser seg til på Strand! Grunnen til at vi ble invitert dit er at de har brukt BTC lamper og Davey Lightning overalt og det passer så utrolig godt inn. Samtlige av lampene under får vi inn i løpet av juli og de er bare så utrolig fine!


Denne lampen henger bl.a på kjøkkenet til Mark og Sally Bailey. Den gir et gyldent og varmt lys. Den har jeg lyst på over spisebordet vårt på hytta ved sjøen.


Denne lampen henger inne i restauranten på Strand. da jeg først så dette bildet i katalogen, trodde jeg det var en utelampe, men denne skal altså være inne. Jeg synes den har en miks av fjøslampe og skipslampe. Helt rå!

Disse spottene er også helt superfine og erstatter absolutt alle spotter jeg noensinne har sett! I mitt oppsussingsprosjekt hjemme skal disse definitivt få være med!


Dette var altså noe av det vi gjorde i Oslo. Mer fra turen vår kommer på mandag.


Ha en fortreffelig helg, alle sammen!


Klem fra Ragnhild, Katarina, Sandra og Ida

1 kommentar:

  1. Fot noen flotte lamper, hadde vi ikke hatt spotter i taket, hadde jeg gått til innkjøp av den øverste sporenstreks! Denne bloggen vil jeg følge - delitak, fin tekst og mye inspirasjon! Ta turen innom Fröken Alvestövs blogg - håper den vil falle i smak;) Marielleklem.

    SvarSlett