lørdag 25. juni 2011

Sweet dreams my LAX

Etter 20 timer har vi endelig landet i Los Angeles. Vi har tilbakelagt 3 flights og alt har gått helt utmerket! Den siste etappen fra Chicago og hit har samtlige av oss fem sovet hele vegen. Deilig!

Heldigvis våknet vi tidsnok til å få med oss innflyvningen til LA, for maken til spektakulært skue skal man lete lenge etter! Et gedigent teppe av lys har ligger under oss og ønsket velkommen. Ikke for ingenting at byen også kalles City of Lights. Min fine 9 årige Nicolai sa så fint; enn at vi starter ferien med DEN utsikten!

Vi starter altså ferien med gåsehud og lykkefølelse. Tenk at nå er vi her og vi har 18 spennende dager foran oss! Vi er fem mennesker med ulike drømmer og forventninger og alle skal vi ta et digert jafs av kaka.

Nå skal vi være her i 3 dager. Første natten tilbringer vi i et hotell som fulgte med billettene våre. Veldig greit for jeg tror det hadde vært umulig å manøvrere seg til Long Beach nå på natten. Dit drar vi i morgen tidlig. I disse 3 dagene skal vi se Hollywood med Universal Studios ( mamma, tror du vi kommer til å se Jaden Smith?), strender, Farmers Marked på søndag, diverse kirkegårder ( min morbide "hobby" ), spise godt og nyte denne Englenes By.

Nå sover mine egne engler. Jeg skal kjapt følge etter. Her gjelder det å samle så mye energi som mulig. Vi skal jo få med oss ALT!

So long og Sweet dreams, mine venner.

Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar