torsdag 30. juni 2011

Santa Barbara - dag 2


Jeg er blitt litt fan av å dra på organisert sightseeing for å få med meg høydepunktene der vi er. Det er så mange ting man ellers går glipp av og så kan man ta skattejakten på egenhånd. Så i går bestemte vi oss for en tur med en buss som går både til lands og til vanns(!!).

Nok en skuespiller in spe ledet turen, denne gangen ved navn Gary. Og i 90 minutter underholdt han oss ca 70 ombord. Santa Barbara er en nydelig by med masse historie, fantastisk arkitektur og herlige strender.

Jeg skal la bildene tale for seg denne gangen. Akkurat nå er jeg superstressa fordi jeg oppdaget to store rotter på rommet vårt... Jeg synes det raslet litt borte i et hjørnet, vekket Trond som ble pisket ned på alle fire og ganske så riktig; to store rotter! Fytterakkeren! Trond tok meg på ryggen ( jeg setter ikke mine bein på det gulvet igjen) og bærte både meg og ungene ut. Så her er vi, i et nytt rom ( forhåpentligvis uten rotter) og med betjeningen som pakker bagene våre. Enda godt vi vasket klær i går:-). Nå drar vi til Carmel.

Hasta la vista, Santa Barbara!

Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar