fredag 17. juni 2011

For en uke!!!

Denne uken går inn i boken som veeeeldig travel. Vi har salg, fått nyheter, laget ny hjemmeside/nettbutikk, startet på et stort nytt prosjekt og laget nye utstillinger.

I dag kom Odd Molly sin pre fall kolleksjon og den er finere enn på lenge, synes jeg. Deilig å få litt nyheter i hus. Det er mye salg for tiden - 50% på alle barneklær og på MASSE dameklær. Det er verdt å ta turen innom, for her kan du gjøre noen skikkelige sommerkupp! Og hvem liker ikke det?

Vår nye nettside er lansert og vi synes den har blitt så kjempefin. Hva synes du? Vi er spente på folks reaksjoner. Denne siden skal i hvert fall være superlett å bruke, rask på alle mulige måter. I tillegg er vi kjempefornøyde med Bennet som har laget designet sammen med oss. De kan anbefales!

Jeg har akkurat startet på et nytt prosjekt og det er veldig spennende. Mange trøndere har sikkert lest om det såkalte "tapethuset". Der skal jeg nå hjelpe den nye familien og det gleder jeg meg veldig til. Bilder derfra kommer senere. I mellomtiden kan dere kose dere med hvordan det så ut - veldig spesielt.

Vi håper alle får en fin fredagskveld:-)

Varm og god sommerklem fra Katarina, Ragnhild, Amanda og Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar