fredag 11. februar 2011

Happy Friday...antiklimaks

Etter sommerferien og jul dreier stort sett min arbeidshverdag om planlegging av kommende og neste sesong. Det er ekstremt tidkrevende, givende, slitsomt og morsomt. Masse på en gang. Så når innkjøpsperioden er over, blir jeg sittende igjen litt tom.

I tre uker har jeg (og tidvis ansatte på Cornelias Hus) vært på farten for å finne de fineste klærne til neste høst, tatt pulsen på trendene, kjøpt inn mengder av herlig interiør som er på tur inn nå og virkelig gjort vårt aller, aller ytterste for å ha det desidert beste innenfor våre vegger.

Jeg mener vi har gjort en super jobb! Jeg sitter og ser på alle bilder, ordresedler og drar fram minner fra hodet. Jeg er så fornøyd og kan ikke vente med å vise dere alt sammen! Jeg håper og tror at dette blir tidenes vår på Cornelias Hus. Vi skal i hvertfall gjøre vårt for at også dere skal få den følelsen.

I går og i dag har gått med til å gjøre om litt her og der. Neste uke får vi lass på lass med spennende nyheter fra Frankrike og Danmark. Vil ikke røpe noe nå, men tror det blir digg!

Denne uken har vi fått masse klær; Odd Molly, Ti-Mo, MaisonScotch, Katvig, MiniATure, Hollys, Custommade - masse herligheter. Og alt ligger i nettbutikken

Nå tar vi kveld her - slitne, men lykkelige. vi kommer sterkt tilbake neste uke. Håper alle dere der ute får en herlig helg, uansett hvor eller hva dere skal.
Stor klem fra Katarina, Ragnhild, Amanda og Ida


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar