torsdag 3. februar 2011

Ommøblering i sjappa & Motemessa i CPH

I dag har vært den store ommøbleringssdagen i sjappa. Det tar meg tilbake til ungdommen min, når jeg ommøblerte rommet mitt minst en gang i uka, til min mors store forvilelse..............
I går ble det solgt tre skap til lykkelige eiere, og siden vi bruker skapene våre til utstilling, er de gjerne fyllt med ganske mange ting, som trenger nytt hjem. Derfor har vi brukt store deler av dagen i dag til å løfte og bære store skap og sjauet varer. Ingen grunn til å betale avgift på et treningssenter når man får gratis styrketrening på jobben............;o) Leste forresten et sted at denne o'en jeg bruker i smilefjesene mine, viser at jeg er rimelig avleggs når det gjelder digital tegnsetting. Hmpf!?
Selvom det er litt vemodig å se de gamle fine skapene våre bli bært ut av butikken, betyr det at vi har plass til mange nye (gamle) fantastiske skap vi kan handle. Ida er, i skrivende stund, på interiørmessa i Danmark og handler inn masse fint fra bla ByNord, Broste, Bloomingville osv.
I morgen bærer det avgårde til motemessa i København for å plukke ut høstkolleksjonen til mange av våre favoritt klesmerker, samt finne noen nye. Jeg gleder meg sykt mye! Håper vi finner masse fint som dere kan fråtse i til høsten. Oppdateringer kommer.I dag kom siste tilskudd til Campomaggi veske-familien og den er nok en favoritt. Den blir lagt ut i nettbutikken senere i kveld.


Da gjenstår det bare å ønske dere riktig god helg (I know I will....)!
Hilsen fra Vibeke, Amanda, Ragnhild& Bente.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar