torsdag 10. februar 2011

Summerblues.........

I dag har vi hatt en skikkelig ryddesjau i butikken. Nå vil vi ha vårstemning og la de lyse herlige vårplaggene råde................
La deg inspirere av de herlige fargene . Blått og hvitt for vår og sommer går aldri av moten, og bærer bud om sol, sommer og sjø for meg ihvertfall.
Denne herlige blånyansen som Custommade har på klærne sine denne våren er bare så nydelig, og ikke minst veldig kledelig for de aller fleste. Den formelig kaster vårfølelsen på deg. I love it!Jeg digger de sarte og elegante blusene, kjolene og tunikaene fra dette danske klesmerket og sammen med vårens og sommerens farger som blue, oyster, grey og white er det en uslåelig kombinasjon. Jeg vil ha med meg hjem minst 2 bluser som jeg kan møte våren i og Ida hadde med seg en hel bærepose hjem. Queen of Custommade liksom......... ;)
Kom innom og fyll vårgarderoben du også. Custommade blir lagt ut i nettbutikken as we speak.
Ellers finner du en bildeoversikt av nyhetene på facebooksiden vår.

Happy torsdag fra oss!
Hilsen fra Ida, Vibeke og Katarina.


1 kommentar:

  1. MaisonScotch buksa er verdens kuleste og beste bukse! Klem til Conreliashus jentene <3

    SvarSlett