lørdag 22. januar 2011

Lørdagsstemning i butikken...og Timo-vårnytt.

Da er det endelig lørdag (som gutta mine pleier å si med stjerner i blikket). Og her i Trondheim kommer man ikke unna å snakke om været i dag heller - for her er det vått! Jeg snakker godt gammeldags trøndersk drittvær. .... For de modigste av dere, som våger seg ut i vannmassene, er dere hjertelig velkommen innom for en titt på vårnyheter eller for å sikre deg noen godbiter fra salget. Her inne er det varmt og godt og latinske rytmer strømmer ut av anlegget........ Lørdagsstemning med andre ord.

Mangler du strømpebukse til i kveld - garanterer jeg at jeg har den du leter etter. Vi fører strømpebukser i merket Sneaky Fox, og disse strømpebuksene mangler sidestykke når det gjelder komfort, kvalitet og style. Ikke siger de eller ruller seg ned, ikke må du bære dem under armene, ikke klør de. Jeg bare nevner det altså........ Du finner dem i nettbutikken her. Flere styles legges ut i nettbutikken mandag.
Årets vår-kolleksjon fra Timo er den fineste på lenge. Kjempefine jakker, kjoler og tunikaer - og det aller fineste med kolleksjonen er de lekre nye fargene, med navn som dust, moln, straw, shark og ice.
Disse fargene er nå også å finne i basic-kolleksjonen til Timo. Singletter, tights og ikke minst cardigans. De er superlekre og et must i garderoben. Det eneste problemet er bare å bestemme seg for farge - det fikk Amanda og Sandra erfare når de skulle stille opp til foto-shoot. Ble de ikke fine?
Min personlige favoritt er Shark. Denne utrolig fine varme gråfargen som passer til alt.

For dere som koser dere inne regnværet - eller har for lang reisevei - er dere hjertelig velkommen i nettbutikken. Hvis dere lurer på noe - ikke nøl med å ringe.

Nyheter fra Timo finner du i nettbutikken her



Ha en strålende helg(inne ihvertfall.........)!



Lørdagshilsen fra Amanda, Vibeke & Sandra.









1 kommentar:

  1. Heisann!
    Ta en titt på bloggen min for idag har jeg lagt inn endel bilder av GreenGate produkter fra dere. Det kan kanskje være inspirerende for dere å se hvor tingene dere selger ender opp hen?

    http://maratonjenta.blogspot.com/2011/01/pastell-heaven-i-kjelleren.html

    Søndagsklem fra Maratonjenta!

    SvarSlett