torsdag 20. januar 2011

Mine røde bukser....og Maison Scotch.

Hadde noen sagt at jeg kom til å gå rundt i røde bukser denne våren, hadde jeg trodd vedkommende hadde en aldri så liten skrue løs...... Men jeg har tatt feil før (eller?!) og er det et merke som kan få meg til å kjøpe røde bukser så må det være Maison Scotch........
Jeg bare elsker dette klesmerket fra Nederland og flere med meg har det vist seg.... Så når disse kule, og ja røde, buksene fulgte med forsendelsen vi fikk fra Maison Scotch tidligere denne uken bare måtte jeg ha et par.... I går spankulerte jeg rundt i de nye røde buksene mine med et smil om munnen og ganske mange andre par fant veien ut av butikken, så vil du skaffe deg et par lønner det seg å være rask. For ordens skyld fins buksa også i en kjempefin rosa farge.
Klærne fra Maison Scotch er gjennomsyret av kule detaljer og det liker vi. Her står både komfort og ikke minst de råe detaljene i fokus. Vi digger det! Og det beste av alt er at vi får inn mye, MYE mer.
Den røde buksa og alt det andre vi har fått inn fra Maison Scotch finner dere i nettbutikken her.

Mens Ida og Kattis er i Paris og finner masse nye godbiter til butikken, er vi andre igjen her hjemme og venter besøk fra deg. Enten det er i nettbutikken eller her i butikken, står vi parat og mer enn villig til å hjelpe......
Velkommen skal du være:o)
Torsdagshilsen fra Vibeke, Amanda og Bente.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar