tirsdag 18. januar 2011

Og sånn går no dagan...

Og vips var denne dagen snart over! Du verden som de flyr av gårde. Og varene strømmer på. Sammen med mange koselige og blide kunder som kommer innom oss. Mange ønsker å gjøre et skikkelig kupp på salget vårt mens atter andre sikler etter vårens nyheter.

Og hvis det noe vi virkelig har mye av nå, er det nyheter. MaisonScotch, Custommade (nytt for oss i vår) og utpakking av Greengate. Det tar tid å legge ut alle de forskjellige tingene, men vi sitter kontinuerlig og jobber med det. Håper alle synes det er isnpirerende å få se bilder fra dagene våre:-). Her står forresten søte Amanda og pakker ut bukser fra MaisonScotch. De er bare så kule, baggy og rød! We love them:-)

Herlige Greengate! Lett å like og lett å bli glad i. Vi blir i hvertfall aldri lei og jubler av glede hver gang eskene derfra kommer.

Nederlanske MaisonScotch er mestere på detaljer. Alt er lekker og annerledes pakket inn og hvis det er noe vi liker, så er det nettopp det. I hyllen under ligger det masse søte boxere til damer. Til dag eller natt. Fasett lysglassene fra TineK har vi hatt i årevis og de kommer i 6 forskjellige farger. Den melkematte i hyllen under er min personlige favoritt.

Nå skal jeg farte på middag til Veronica i Veronicas Hus . Vi er 6 damer i matklubb sammen og treffes ca en gang i måneden. De koseligste kveldene som finnes! Og Veronica er en ekspert på kjøkkenet, så jeg tror vi har noe spennende i vente.
Ha en trivelig kveld, alle fine damer (og menn)
Klem fra Katarina, Amanda, Bente og Ida




2 kommentarer:

  1. Gleeeder meg til å ta turen innom for å se hva for noe fint dere har fått inn i det siste, på fredag skal jeg ha en skikkelig interiør-runde :)
    PS: Har nå endelig malt soverommet i frescomalingen fra Pure & Original som jeg kjøpte hos dere, og det ble berre lækkert ;)

    SvarSlett
  2. Custommade har kjempemye fint , fikk hjem en bluse jeg bestilte fra de og elsker den :)

    SvarSlett