mandag 24. januar 2011

Putedilla...og MiniATure

Tilbake fra Paris er det mye inntrykk og innkjøp som må fordøyes. Lange dager, mye folk og gedigne lokaler gjør sitt til at hodet og ikke minst kroppen trenger tid for å "komme seg".

Når det er sagt, har jeg aldri vært så fornøyd med innkjøpene som denne gangen. Alt har klaffet, fra nye leverandører til "gamle" leverandører som har klart å tenke nytt. Det liker jeg!

Vi digger jo puter og vet at dere gjør det samme. Denne våren har vi tatt inn mengder, i mange størrelser og for enhver smak. Her er et lite knippe av de som kommer til oss (og kanskje til deg?) i løpet av våren.

Lin, velur, bomull og silke. Ensfarget, med trykk - we love them all! Disse over er fra britiske Andrew Martin. Jeg har vært fan i mange år og synes det er kult at vi endelig har tatt inn produkter derfra.

Putene over kommer fra en ny fransk leverandør som utelukkende jobber med økologisk bomull. Dette er farger og materiale som i hvertfall jeg "dør" for. Derfra har vi tatt inn puter, duker, forklær og sengetøy. Jippi!

Her er en annen fransk leverandør som er ny for oss. De lager jo bare helt herlige puter med trykk som virkelig er et statement i sofaen eller stolen. Jeg digger de naive og litt sære trykkene og gleder meg til å sette de i en sammenheng her i sjappa.

Gult fuglehus - tør du?


Vi har kjøpt inn fra 12 leverandører på denne turen. 6 nye og 6 gamle. Alltid spennende med nye ting og leverandører. Men jeg er overbevist om at de alle som en glir inn i vårt sortiment.

Bilder fra andre nye produkter skal jeg legge ut i løpet av uka, så det er bare å glede seg!

En annen nyhet for oss er det supre barnemerket MiniATure som er både nytt i butikken og dagens første levering. Til stor sorg for byen, dens innbyggere og ikke minst meg personlig, har Elin på barnetøysforretningen Barna i Bakgården valgt i avvikle sin butikk etter 7 år. Etter ønske fra både henne og meg, er det Cornelias Hus som tar over MiniATure.

Den første leveransen har altså kommet i dag, med klær til både store og små barn. De legges ut i nettbutikken i dag. Følg med!

Da sier jeg takk for meg for nå og ønsker samtidig vår nye medarbeider Ragnhild Stavne hjertelig velkommen! Nærmere presentasjon kommer snart.

Happy ny uke!
Klem fra Ragnhild, Katarina, Vibeke og Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar